berorande.blogg.se

2015-09-29
21:59:42

Nedräkning pågår, 4 dygn kvar till vernisage på Galleri Korn, Hornsgatan 147!

Hjärtat
Bultropar liv
Är detta min rätt?
Visa Våga Väcka
Daimonerna
 
Kroppen
Ropskrattar livslust
Är detta mitt liv?
Skapanden skrattar hjärtats
sånger
 
Hjärna
Gnistersprakar kreativitetsduschar
Får jag leva mig?
Hjärtfladdrande sårbar skälvande
Punkvildande
 
                           Jean Christian Jacobsen, 29 sepember 2915
 
Vernissage "Hjärtfladder och Punk!" 3e oktober 12-20, Galleri Korn, Hornsgatan 147 riktning Hornstull.
www.gallerikorn.se.
 
Varmt välkommen önskar co-creators Gunilla Brask-Eriksson och Jean Christian Jacobsen.
Frågor? Ring 0707338981 eller maila [email protected]
 
 
 
 
Kommentar:
2015-09-29 @ 22:12:56
#1: Jean Christian

Hej! Vernissage ska det ju stavas så klart. Som hjärtfladdrande punkare får man räkna med ett stavfel här och där!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: